1. Warunki pracy:
• Miejsce pracy: PŁOCK i OKOLICE
• Praca od Pon. do Pt.
2. Zakres obowiązków:
• Prace przy liniach napowietrznych i kablowych nN-0,4kV; SN -15kV;
3. Nasze wymagania:
• Świadectwo kwalifikacyjne „E”
• Uprawnienia do prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV
• Prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia do obsługi Podnośników koszowych
4. Oferujemy
• Umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na podany adres e-mail: o.wisniewska(małpa)sam-bud.eu, lub kontakt telefoniczny pod nr tel:
• 603 964 943
Rozbudowujemy oddział płocki firmy matki - All Vent Sp. o.o. dla zadań wykonywanych na terenie Płocka i okolic.
Szukamy osoby z doświadczeniem w branży, do pracy w organizowanym biurze,
wspomagającej realizowane przez nas projekty.
Wynagrodzenie 6 000 - 9000 PLN netto w zależności od posiadanych umiejętności i formy zatrudnienia.
Twój zakres obowiązków
- Analiza projektów systemów wentylacji i klimatyzacji pod kątem przygotowania
zestawień materiałów do zamówienia oraz realizacja zamówień materiałów na
podstawie przygotowanych zestawień.
- Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, kart zatwierdzenia materiałów,
dokumentacji technicznej dla realizowanych projektów.
- Przygotowywanie ofert i wycen dla pozyskiwanych przez nas projektów.
- Współpraca z klientami, dostawcami oraz innymi członkami zespołu, wsparcie
techniczne brygadzistów i podwykonawców (telefonicznie z biura).
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii sanitarnej lub pokrewnej (najlepiej
branża wentylacyjno-klimatyzacyjna).
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office, sprawna obsługa komputera i
urządzeń peryferyjnych np. drukarki.
- Znajomość aktualnych norm i przepisów związanych z branżą sanitarną.
- Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziana obsługa programów typu CAD; Norma.
To oferujemy
- pracę w solidnej firmie z doświadczeniem i stabilnym miejscem na rynku,
- luźna atmosfera w biurze,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
O nas
Firma All Vent Krajęta i Linowski Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowymi usługami dotyczącymi instalacji HVAC. Prężnie działamy w obszarze montażu i wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji na obiektach mieszkalnych, przemysłowych,
restauracjach itd. Działalność prowadzimy na terenie Płocka i okolic.
Wymagania wobec kandydatów:
- kilkuletnie doświadczenie w zawodzie montera
- bardzo dobra obsługa elektronarzędzi
- doświadczenie w pracach remontowych na obiektach rafineryjnych i petrochemicznych
- doświadczenie w prefabrykacji i montażu rurociągów i konstrukcji stalowych
- mile widziana znajomość rysunku
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
- mile widziane aktualne badania lekarskie na stanowisko montera pow. 3 m
Pracodawca zapewnia:
- pracę na długi okres czasu
- odzież roboczą
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV na adres e-mail wpisując " MONTER PŁOCK " bądź osobiście w Płocku przy ul. Zglenickiego 44.
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za zmywanie naczyń oraz dbanie o porządek i czystość na kuchni. Mile widziane jest posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej.
CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy: kontakt(małpa)oberzapodstrzecha.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr133 Poz. 883)
Obecnie poszukujemy:
1. Monter konstrukcji stalowych i rurociągów
2. Pomocnik montera
3. Monter prowadzący z rysunkiem
4. Ślusarz-szlifierz
5. Osoby do przyuczenia na stanowisko monter/ślusarz
6. Spawacz MAG 135 FW
7. Spawacz MMA 111 FW
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w firmie
- korzystne i konkurencyjne warunki płacowe
- niezbędne narzędzia do pracy
Kontakt:
Jarek - +48 661 462 952
Mateusz - +48 661 462 934
Osoby zainteresowanie prosimy o przesyłanie aplikacji (CV + uprawnienia) na adres mailowy z ogłoszenia (z dopiskiem na jakie stanowisko) lub osobiście w biurze firmy Płock, ul. Królewiecka 22.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi osobami.
Poszukujemy osób do prazy w dziale zamówień publicznych.
Zakres obowiązków:
► Analiza i monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży IT
► Przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami prawa
► Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie realizacji zamówień publicznych
► Nadzór nad przebiegiem postępowań przetargowych i ich zgodnością z wymaganiami formalnymi
►Udział w negocjacjach warunków umów oraz dbałość o terminowe realizowanie zamówień
Nasze Wymagania:
► Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie prawa, administracji publicznej lub dziedziny związanej z IT
► Podstawowa wiedza w zakresie zamówień publicznych, szczególnie w branży IT
► Umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej zgodnie
► Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
► Stałe podnoszenie kwalifikacji
► Pracę w zespole
► Atrakcyjne wynagrodzenie, premiowane za osiągnięcia
► Stałą umowę o pracę
► Praca biurowa w godzinach 8-16 (sobota wolna)
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentu CV na adres podany przy ogłoszeniu.
PAKOWACZ ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE
OCZEKUJEMY:
- kompletowania i pakowania zamówień zgodnie z dokumentami
- umiejętności pracy w zespole
- dokładności i szybkości w działaniu
- dbałości o wizerunek firmy
- dbania o ład i porządek na stanowisku pracy i w magazynie
- wykonywania innych, bieżących prac magazynowych
OFERUJEMY:
- pracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie, w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole
- stałe godziny pracy
- szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia
- miłą i przyjazną atmosferę
- szkolenie wprowadzające
Miejsce pracy: ROLMARKET, Cieśle, k /Płocka,
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)rolmarket.com
Aktualnie poszukujemy:
• Monterów konstrukcji stalowych na projekt w Norwegii
• Monterów rurociągów projekt w Belgii.
• Pracowników ogólnobudowlanych przy budowie instalacji sanitarnej w Płocku
• Specjalista ds. BHP z językiem angielskim w Belgii
• Spawaczy 135/136
Zapewniamy:
• pracę na długi okres czasu
• odzież roboczą
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”
Praca od zaraz. Szczegóły zatrudnienia na rozmowie kwalifikacyjnej.
Twoje zadania:
Prowadzenie codziennych zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
Opieka nad dziećmi i wspieranie ich wszechstronnego rozwoju.
Organizacja przedszkolnych projektów i wydarzeń.
Współpraca z zespołem.
Czego oczekujemy:
Wykształcenie pedagogiczne (wychowanie przedszkolne lub wczesnoszkolne).
Zamiłowanie do pracy z dziećmi.
Umiejętność pracy zespołowej.
Otwartość na osoby w trakcie studiów.
Co oferujemy:
15% wyższe wynagrodzenie niż w Twojej obecnej pracy – wystarczy, że pokażesz nam swoją obecną umowę.
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Wsparcie doświadczonego zespołu i szkolenia.
Przyjazną atmosferę i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Całodzienne wyżywienie.
3 min. od centrum Płocka
Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać i mieć realny wpływ na edukację dzieci, dołącz do nas!
ps. Szukam też osób na stanowisko : Pomoc nauczyciela
Proponujemy pracę na stałe, na dłuższy okres czasu w miłym i doświadczonym zespole w świetnej atmosferze.
wymiar pracy: pełny etat, pół etatu
ilość godzin / dzień: 8 lub 4
godziny pracy: sklep czynny w godzinach 9-17
typ umowy: Umowa o pracę lub Umowa zlecenie
wynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia i zaangażowania w pracę
Praca w Płocku
Opis stanowiska pracy i obowiązków:
sprzedaż, doradztwo
obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru
dbanie o wizerunek, czystość i estetykę sklepu
Wymagania:
zaangażowanie i motywacja do pracy
pozytywne nastawienie, śmiałość i komunikatywność
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
dyspozycyjność
wysoka kultura osobista
uczciwość, punktualność
Mile widziane
prawo jazdy, samochód
doświadczenie w branży
znajomość obsługi programów Subiekt i Excel-mile widziane
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Co oferujemy?
• Długofalową współpracę w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
• Pracę w zgranym, młodym zespole.
• Praca od poniedziałku do piątku
• Wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie w pierwszych tygodniach pracy.
• Rozwój zawodowy oraz możliwość poszerzania swoich kompetencji.
• Nowoczesne zaplecze biurowo-socjalne stworzone z myślą o zapewnieniu komfortowych warunków dla naszych pracowników.
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
• Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej.
Redagowanie pism i korespondencji e-mail
• Przygotowywanie dokumentacji do zatrudnienia pracowników.
• Generowanie i wystawianie zaświadczeń
• Wysyłanie wniosków przez platformy e-ZUS,
• Przygotowywanie dokumentacji do przekazania księgowości
• Fakturowanie.
• Bieżąca współpraca z kierowcami, wyjaśnianie niezgodności
• Udział w spotkaniach ,zebraniach pracowników
• Telefoniczna obsługa klienta .
Czego oczekujemy od kandydata ?
• Dyspozycyjności
• Operatywności
• Otwartości na współpracę w zespole oraz chęci podejmowania odpowiedzialnych zadań.
• Komunikatywności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków.
• Znajomości języka angielskiego – mile widziane
• Udokumentowanego doświadczenia zawodowego (minimum 2 lata).
• Dobrej znajomości obsługi komputera oraz aplikacji MS Office.
Jeśli czujesz, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy – nie czekaj! Prześlij swoje CV.
Obowiązki:
Sprawowanie codziennej opieki nad dziećmi w wieku 1–3 lat. Organizowanie kreatywnych zajęć edukacyjnych i zabaw. Budowanie pozytywnych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w trakcie pobytu dzieci w klubie. Współpraca z zespołem placówki.
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego
Doświadczenie w pracy z dziećmi (żłobek, przedszkole, opieka prywatna).
Cierpliwość, empatia i pozytywne podejście do maluchów.
Kreatywność w organizowaniu zajęć edukacyjnych i rozwojowych.
Zaangażowanie i odpowiedzialność w codziennych obowiązkach.
Mile widziany kurs „Opiekun dzienny” lub inne kwalifikacje pedagogiczne.
Co oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie: 30 netto/h + premie za dobrą pracę.
Elastyczne warunki zatrudnienia: umowa zlecenie, następnie możliwość przejścia na umowę o pracę.
Możliwość awansu
Poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Opiekun do żłobka
Oferujemy:
Pracę w profesjonalnie wyposażonych salach dydaktycznych;
Pracę w wymiarze pełnego etatu, w oparciu o umowę o pracę;
Wsparcie dyrektora metodycznego;
Atrakcyjne wynagrodzenie zawsze na czas;
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych organizowanych przez placówkę.
Możliwość poznania naszej placówki, pracowników oraz systemu pracy przed podjęciem decyzji o współpracy.
Zakres obowiązków:
Wspieranie rozwoju dzieci;
Prowadzenie zajęć dydaktycznych;
Wypełnianie stosownej dokumentacji;
Aktywne uczestnictwo w życiu placówki;
Regularny udział w spotkaniach Rady Pedagogicznej.
Nasze oczekiwania:
Posiadanie kwalifikacji do pracy, zgodnie z rozporządzeniem;
Doświadczenie w pracy z małymi dziećmi;
Gotowość do współtworzenia przyjaznego, radosnego i wyjątkowego miejsca!
Jeśli jesteś osobą pragnącą rozwoju, poszerzania swoich kompetencji i doświadczenia –
- DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU
Czekamy na twoje CV
Dynamiczny wieloletni rozwój i doświadczenie sprawiło, że sieć otwiera swoją hurtownię w Płocku.
Poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Doradcy Klienta - Sprzedawcy. 5 etów
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
Regularne odwiedzanie salonów fryzjerskich i kosmetycznych w wyznaczonym regionie
Sprzedaż profesjonalnych produktów fryzjerskich i kosmetycznych oraz doradztwo produktowe
Wspieranie klientów w rozwoju ich salonów fryzjerskich i kosmetycznych, doradzanie w zakresie efektywnego wykorzystania oferowanych produktów
Realizację planów sprzedażowych i raportowanie wyników
Uczestnictwo w szkoleniach oraz prezentacjach produktowych
Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?
Prawo jazdy kat. B -mile widziane
Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z klientami
Silna motywacja do pracy, dynamizm w działaniu, determinacja, orientacja na realizację założonych celów
Dyspozycyjność, samodzielność, umiejętność planowania swojej pracy
Zdolność logicznego i analitycznego myślenia oraz kreatywnego rozwiązywania problemów
Umiejętności współpracy w zespole
Mile widziane:
Znajomość produktów fryzjerskich i kosmetycznych
Doświadczenie na podobnym stanowisku
A co my możemy zaoferować Tobie?
Stabilne zatrudnienie w wybranej formie: umowa o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + system premiowy)
Szkolenia produktowe i możliwość rozwoju w dynamicznej branży
Ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespole
Zniżki na asortyment firmy
Narzędzia potrzebne do pracy
Pracę od poniedziałku do piątku – wolne weekendy!
Dołącz do naszego zespołu i wspólnie twórz wyjątkowe doświadczenia zakupowe dla naszych klientów!
Jak aplikować ?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV
Nazywam się Paulina , od prawie 10 lat jestem rekruterem w banku Meritum, moim priorytetem jest przyjazna atmosfera podczas spotkania, zależy mi aby poznać osobowość kandydata, ponieważ w naszym banku liczy się człowiek, zaangażowanie, emocje i kreatywność.
Możemy nauczyć Cię bankowości, potrzebne są tylko chęci i pozytywne nastawienie.
Gwarantujemy wyjątkowe miejsce pracy, gdzie rozwój i komunikację stawiamy na pierwszym miejscu; gdzie Menadżerami są osoby, które zaczynały w naszym banku tak jak Ty!
Gdzie nawet bez doświadczenia możesz zarobić pieniądze i zdobyć stabilną stałą pracę na lata.
Jesteśmy bankiem gdzie, każdy pracownik ma wpływ na jej kształt!. Nowa placówka w Płocku czeka na ciebie !
Poza tym oferujemy:
*przejrzystą ścieżkę kariery i realną szansę na awanse w strukturach naszego banku,
*umowę o pracę wraz z ciekawym pakietem benefitów,
*możliwość bycia sobą i wdrażania własnych pomysłów,
*pakiet specjalistycznych szkoleń przygotowujących do roli Doradcy w naszym banku oraz szkolenia doskonalące z zakresu produktów i procesów,
*wsparcie doświadczonych pracowników w realizacji codziennych zadań,
*niepowtarzalną atmosferę w prężnie działającej placówce i pracę z najlepszymi specjalistami w strukturze,
*zwracanie się do siebie na Ty.
Czego oczekujemy?
* chęci do pracy w sprzedaży/obsłudze klienta,
*budowania relacji z klientami i trafne identyfikowanie ich potrzeb,
*wysokiej kultury osobistej,
*nastawienia na realizację celów,
*chęci rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Jako Doradca klienta będziesz odpowiedzialny za:
*przyjmowanie wpłat, wypłat, dyspozycji przelewów,
*sprzedaż produktów i usług bankowych,
*realizację założonych celów sprzedażowych,
*kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki.
Zainteresowane osoby proszę o aplikację swojego CV. Do zainteresowanych osób oddzwonimy i zaprosimy na wyjątkową rozmowę kwalifikacyjną.
- umowę o pracę,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- atrakcyjny model premiowania,
- stabilność zatrudnienia,
- pracę w najdynamiczniej rozwijającej się sieci księgarskiej w Polsce,
- pracę z najlepszym w świecie produktem i z najlepszymi w świecie Klientami,
- szerokie możliwości rozwoju i ścieżki awansu,
- podstawowe ubezpieczenie medyczne po okresie próbnym,
- możliwość dopasowania wymiaru etatu,
Czego oczekujemy:
- miłości do książek,
- łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami, otwartości, komunikatywności,
- mile widziana znajomość technik sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży,
- bardzo mile widziane doświadczenie w branży księgarskiej,
- odpowiedzialność, samodzielność, kreatywność.
Czego wymagamy:
- pozytywnego nastawienia, uśmiechu, dobrej energii i ogromnej chęci do pracy
Chętne osoby proszę o aplikację swojego cv
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
TWOJE OBOWIĄZKI:
• aktywna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
• odpowiedzialność za kompleksowe funkcjonowanie salonu, dbałość o wizerunek
• dbałość o odpowiednią ekspozycję
• obsługa kasy fiskalnej
CO OFERUJEMY:
• stabilne zatrudnienie oraz wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy
• przyjazną atmosferę w pracy :)
NASZE OCZEKIWANIA:
• entuzjazm, dynamizm w działaniu, komunikatywność, wysoka kultura osobista, otwartość, łatwość nawiązywania relacji
• doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta na podobnym stanowisku - mile widziane
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera
• gotowość do pracy przede wszystkim w weekendy / dyspozycyjność również w soboty i niedziele handlowe
• chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych i umiejętność szybkiego uczenia się
Chętny/ Chętna
Aplikuj CV na podany adres e-mail; sklep.sportano(małpa)interia.pl
Pracownik sekretariatu x 3
Na początek kilka słów o nas…
Kształcimy polskie dzieci z całego świata i zmieniamy oblicze edukacji domowej w Polsce, z czego jesteśmy naprawdę bardzo dumni! Stawiamy na rozwój i kwestionujemy status quo - nie boimy się testować, próbować, działać i lubimy współpracować. Koordynujemy projekty edukacyjne, a jednym z nich jest projekt Szkoła Policealna START
Otwieramy się w Płocku 30 kwietnia br.
Kogo szukamy? Może właśnie Ciebie! Poniżej to, czego oczekujemy od kandydata/kandydatki
empatia i umiejętności interpersonalne,
bardzo dobra organizacja pracy,
skrupulatność,
otwartość i zaangażowanie,
kreatywność,
umiejętność pracy pod presją czasu.
Co będzie należało do Twoich zadań?
· bieżąca obsługa sekretariatu (w tym kontakt mailowy i telefoniczny z kandydatami, rodzicami i szkołami partnerskimi),
· udzielanie informacji o procesie zapisów i formalnościach związanych z zapisem,
· kompletowanie i pilnowanie obiegu dokumentów.
Dodatkowym atutem niewątpliwie będą:
· zainteresowanie edukacją, w tym edukacją domową,
· potrzeba rozwoju i chęć rozwijania swoich kompetencji.
· doświadczenie w pracy administracyjno- biurowej
Co oferujemy Tobie?
· współtworzenie innowacyjnego projektu edukacyjnego i przestrzeń do wielowymiarowego rozwoju,
· zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
· możliwość wdrażania własnych pomysłów,
· pracę w biurze w centrum płocka, w wymiarze całego etatu,
· praca w młodym zespole
· szkolenia z profesjonalnego prowadzenia rozmów i z zakresu sprzedaży,
· szkolenia z zakresu obsługi systemów CRM
· dofinansowanie pakietu medycznego i Multisport.
Zainteresowane osoby proszę o aplikację swojego CV
Do wybranych osób oddzwonimy
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli RODO
Praca dwuzmianowa (zmiany poranne 6:00 - 14:00 i popołudniowe 14:00 - 22:00) na umowę zlecenie. Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało utrzymanie czystości na terenie placówki (gabinety lekarskie, toalety, pomieszczenia biurowe i socjalne), dbanie o roślinność, wykonywanie prac porządkowych zgodnie z harmonogramami, nadzór nad środkami czystości, wykonywanie poleceń przełożonego.
Wymagania:
- wykonywanie obowiązków z należytą starannością,
- dbałość o powierzone narzędzia pracy,
- wysoka kultura osobista,
- pozytywne nastawienie do pracy,
- zaangażowanie i pracowitość,
- umiejętność organizacji pracy.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji- system wynagrodzenia godzinowy ze stawką 30.50 brutto
- miła atmosfera pracy
Wysyłając wiadomość prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Medic Park Sp. z o.o.” Jeśli chcecie Państwo brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Medic Park Sp. z o.o. w celach przyszłych rekrutacji.” Administratorem danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji jest Medic Park Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kolegialnej 18, 09-402 Płock. Jeśli chcesz wiedzieć, jak chronimy Twoje dane, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
ŚLUSARZ / PIASKARZ
Miejsce pracy: Nowa Biała k. Płocka
Zakres obowiązków:
• Piaskowanie elementów stalowych i metalowych zgodnie z dokumentacją techniczną
• Przygotowanie powierzchni do malowania lub dalszej obróbki
• Obsługa kabin i urządzeń do piaskowania
• Kontrola jakości wykonanych prac
• Dbałość o porządek na stanowisku pracy
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
• Znajomość zasad BHP
• Umiejętność pracy w zespole
• Sumienność i odpowiedzialność
• Gotowość do pracy fizycznej
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń
• Pracę w systemie jednozmianowym
• Środki ochrony osobistej i odzież roboczą
Dołącz do naszego zespołu i twórz z nami przyszłość nowoczesnej obróbki przemysłowej!
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INNTEC Technology Sp. Z o.o. z siedzibą w Nowa Biała, na potrzeby rekrutacji"
W przypadku chęci pozostawienia cv na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, prosimy o dopisanie również poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych”
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.